Rush Hour på Second Hand

Var på second hand på Ågatan i Mölndal idag. Det är bara öppet på onsdagar så det var rejält med folk... som vanligt.
Här finns allt och ingenting. Bland annat hittade jag ett par redan infett- och insvettade skor från MC Donald´s, men jag avstod.
Men, jag fyndade. Jag har inhandlat två nya kameror. Har sen inte så länge sdan velat ha en analog kamera och jag hittade 2 st för 20 riksdaler stycket. En Minolta och en Nikon. Nikonen köpte jag för att det var just en Nikon. Ingen aning om den fungerar.
Telefonerna längst upp på en hylla ska jag nog satsa på nästa gång (om dom finns kvar) de kostar ju 300 styck. Men ack så retro.
Här är dagens bilder. Vad tycks???

Peace out. // JD


Kommentarer
Postat av: lotta

visst är det skoj att kika in på erikshjälpen (heter så va?) på ågatan! man hittar alltid nån rolig pryl. sist jag var där var det kö runt hela huset en timme innan de öppnade och det var väldigt bits stämning i folkmassan, vissa försökte tränga sej i kön, och det får man INTE! då skulle du varit där med kameran! hihi...jättefina bilder förresten!

2009-05-21 @ 18:36:54
Postat av: lotta

bitsk stämning menar jag

2009-05-21 @ 18:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0