Onsala, lamlägg och tillbaka

Martina och jag åkte ner på en liten dagstur till Onsala idag och käkade lite lunch. Vi åt på Hamnkrogen i Gottskär, och avnjt en superb lunch. Vi åt Lamlägg med rotmos och söt senapsås. Mycket delikat.
Lite bilder blev det med och på hemvägen kom ett riktigt kraftigt sommarregn innehållande fett hagel.

Släng gärna till med en kommentar om vad du tycker om dagens bilder.

PS. Till er (inklusive mig själv) som önskade efter ett lättare sätt att bläddra mellan bilderna kan jag tyvärr meddela, efter att jag kollat upp detta med blogg.se, att det går inte att lösa.Hoppas ni har överseende med detta.

Peace out // JD



You may not use these photos without my permission.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fina bilder som alltid! Vad gott det lät (ser ut) med rotmos!

2009-05-27 @ 21:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0