Grillning hos Malmsten sedan vidare till Bohus Fästning

Klockan 10:47 idag satte jag mig i bilen och begav mig mot Stenungsund och Herr Michael Malmsten. Han bor i ett gammalt hus som är byggt 1895, vill jag minnas, med mycket, mycket fin interiör. Han bjöd på grillkorv, alkofri pilsner, grymt gott kaffe och havrekakor.
Efter ett trevligt besök med lite Volvosnack (givetvis) åkte jag hemåt men stannade i Kungälv, närmare bestämt Bohus Fästning. Betalade 50 riksdaler i inträde och försökte få till lite häftiga bilder. Men det var inte helt lätt idag, så det blev en rejäl omgång i Photoshop innan de blev någorlunda bra. Gillar egentligen inte att redigera bilder FÖR mycket i PS, men men.

Bilden på Gatumusikanten tog jag på Stenungsunds torg och han var faktiskt riktigt bra.
Och givetvis när jag kommer ner till Tingstadstunneln så är det tvärstopp... SOM VANLIGT

Hoppas ni gillar bilderna, och släng gärna till med en kommentar om vad ni tycker.
På återseende. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0