Almåsskolan i sepia

Hej på er!
I dagens inlägg kommer nog många som gått på almåsskolan att känna igen sig.
Inte alls genomtänkt eller planerat åkte jag till Linodme centrum för att köpa snus. Kameran var med i bilen och där kan man ju inte lämna den helt synlig. Så den åkte med. När jag gick där i centrum gick jag upp mot skolan och hamnade till slut inne i skolan. Alla blickar vändes mot mig och jag kikade efter nån personal och hittade en gammal lärare, som jag inte kände igen, frågade henne om det var okej att jag fotade lite i faciliteterna. Jajamen, inga problem sa hon.
Sen jag för 11 år sedan slutade på skolan har de byggt om en hel del i skolan, öppnat upp lite här och var. Men jag hittade mitt gamla skåp

Här är resultatet. Tycker att att bilderna gör sig rätt bra i sepia.

Peace // JD

 

You may not use these photos without my permission.

Kommentarer
Postat av: Lotta

vilken flashback!

ser ju sej likt ut, mycket minnen från de korridorerna...sepia funkar bra, svartvitt hade nog fått det att se ännu mera ut som en dyster ghettoskola?

2009-05-28 @ 21:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0